sâmbătă, 4 iunie 2016

Acasa e acasa!

      "Acasa" e un cuvant extrem de important pentru mine si asta pentru ca de fiecare data cand pronunt cuvantul acesta  in minte mi se desclanseaza o gramada de imagini cu orasul meu frumos, cu locul in care m-am nascut, in care am crescut....locul in care am invatat sa iubesc. Am invatat sa iubesc rasaritul soarelui, am invatat sa iubesc natura, animelele si am invatat sa iubesc oamenii! De fiecare data cand  pronunt cuvantul "acasa"simt o emotie puternica pe care nu cred ca as putea sa o compar cu nicio alta emotie. Acasa e acasa!


Image result for i love craiova


                Gradina Botanica

















                                                                                               












             Parcul Nicolae Romanescu
















































 

                Centru





























 


               Centrul Vechi                                                                                                                                            



                    























               PS: Multumesc Andreea, Clau si Teo pentru ajutorul cu pozele! :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu